Η JANTSA A.S., ιδρύθηκε το 1977 στην Atca (Τουρκία) και σήμερα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τροχών στην Τουρκία και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα στην Ευρώπη.

Η JANTSA είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως όσον αφορά την ποικιλία προϊόντων, τους μικρότερους χρόνους παραγωγής και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Η JANTSA κατασκευάζει πάνω από 200 μεγέθη και περισσότερα από 3000 διαφορετικά μοντέλα τροχών. Η ετήσια παραγωγική ικανότητα της εταιρείας ανέρχεται σε 1.800.000 τροχούς, με περίπου το 75% να εξάγεται σε περισσότερες από 80 χώρες από όλο τον κόσμο.

Η συνεχής εξέλιξη της JANTSA είναι εγγυημένη από τις συνεχιζόμενες επενδύσεις στις Διαδικασίες Παραγωγής, τον Έλεγχο Ποιότητας, τις δραστηριότητες Έρευνας και Ανάπτυξης και στον Ανθρώπινο Δυναμικό της.

Η οδική ασφάλεια από πολλές απόψεις, εξαρτάται από την ποιότητα του τροχού. Ως εκ τούτου, η JANTSA δίνει ύψιστη προτεραιότητα στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων της σε κάθε στάδιο της παραγωγής διαμέσου ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζεται σε όλες τις διαδικασίες της. Τα τελικά προϊόντα ελέγχονται τακτικά από ανεξάρτητα εργαστήρια, από διεθνείς οργανισμούς ελέγχου ποιότητας και από δοκιμές επιτόπιων ελέγχων από τους πελάτες της.

Η JANTSA είναι σε θέση να αναπτύξει και να θέσει νέα προϊόντα στην παραγωγή στο συντομότερο χρονικό διάστημα, χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό αυτοματοποιημένων και χειρωνακτικών διαδικασιών παραγωγής που υποστηρίζονται από το εργαστήριο εργαλείων της. Σε κάθε στάδιο της παραγωγής η ομάδα της JANTSA επικεντρώνεται στην κατασκευή τροχών με τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα, μεγιστοποιώντας παράλληλα την απόδοση, σεβόμενη το περιβάλλον και χρησιμοποιώντας με σύνεση τους οικονομικούς της πόρους. Όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής της JANTSA έχουν περάσει τον έλεγχο πιστοποίησης περιβαλλοντικής διαχείρισης που εγκρίθηκε σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 14001.

Ο κύριος σκοπός της JANTSA ήταν και θα είναι πάντα η ικανοποίηση των προσδοκιών και των απαιτήσεων των πελατών της από όλο τον κόσμο, σε αναλογία με την ποιότητα, την ποικιλία, τις υπηρεσίες και τις τιμές.